Wednesday, May 18, 2011

Fasa Baru

Assalamualaikum w.b.t

Agak lama saya tidak menjengah ke blog ni..hehe..macam biasa tiada topik yang menarik untuk dikongsikan..hehe..Saya selalu mengikuti blog orang lain untuk mencari maklumat dan berkongsi ilmu baru... Banyak betul idea korang yek.. :)

Saya dah memasuki satu fasa baru dalam kehidupan. Saya sudah menjadi tunangan orang dan menghitung hari untuk menuju hari bahagia. :D alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah... Saya mengharapkan doa kalian mengiringi saya dalam menghitung ke arah hari tersebut.. Biasalah nak buat benda baik pasti ada yang datang mengganggu dan tidak suka..Lebih-lebih lagi musuh manusia kan.. hehe.. Saya berdoa agar saya dan tunang kuat dan cekal hati menghadapi dugaan serta sentiasa saling mempercayai.

Setakat ini baru sedikit persiapan yang baru dibuat. Kebanyakan yang menguruskan ialah emak saya.. hehe.. Dia lebih arif tentang semua persiapan manakala saya dan tunang memberi idea dan menolong mana yang mampu dan diperlukan.. Terima kasih kepada mak dan keluarga!! Love u all!! :)



No comments:

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates