Tuesday, May 31, 2011

♥ Dugaan ♥

Assalamualaikum w.b.t

Dugaan...dugaan...dugaan...


Dugaan dalam alam pertunangan pelbagai kan...ada yang datang mengganggu, kelancaran majlis tidak seperti yang kita harapkan dan pelbagai lagi..sebelum bertunang lagi Inn dan Mr. F dah diuji dengan kehadiran orang ketiga...

'Orang ketiga' ni tidak dapat menerima hakikat bahawa kami bertunangan walhal dia dan Mr F baru berjumpa dan kami telah lama berkenalan(couple)...Kami x faham dengan perangai 'dia' ni...Sudah dijelaskan Mr F tiada perasaan terhadapnya tapi masih nak mengganggu hubungan kami...cukup-cukup la tu..kalau benar 'kak' sayangkan Mr F, 'kak' patut mendoakan kebahagiaan Mr F. Bukan buat hidup Mr F makin berserabut dengan perangai 'kak' tu...Saya xnak timbul perasaan yang tidak baik terhadap 'kak'.

Kami sentiasa mendoakan agar 'kak' jumpe dengan jodoh 'kak'..'Kak' dah ada bf sekarang..sayangi dia dan cuba untuk ambil hati keluarganya..

Kepada tunang Inn, Mr. F:
Terima kasih untuk segalanya..Kita berdoa agar urusan kita dipermudahkan dan dikuatkan ikatan kasih sayang antara kita..serta dikuatkan hati menghadapi dugaan sebelum diijab kabul..

2 comments:

Super Ummi said...

Sabar Inn... bertunang memang banyak dugaanya... dugaan org ketiga, dugaan kewangan, dugaan family... macam2 inn... hana doakan hubungan korang baik2 je ok dear..

inn said...

thanks hana... :) mmg kne byk bersabar kn...insyaAllah kami akan kuatkn hati..amin.. :)

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates