Tuesday, April 20, 2010

Mampukah aku?

Assalamualaikum w.b.t
Semalam saya balik kerja awal daripada biasa. Sampai rumah dalam pukul 7.15petang. Bersiap-siap untuk solat maghrib terus. Malam tadi ada rancangan yang saya suka tonton. Nanny 911. Hehe. Sambil saya tonton saya berfikir. Bersediakah aku untuk mendirikan rumah tangga dan mempunyai keluarga sendiri. Ada suami untuk disayang dan anak untuk dibesarkan.

Dalam rancangan tersebut, membuat saya terus berfikir. Mampukah aku untuk mengawal anak-anak dan mengajar anak dengan baik supaya mereka mempunyai akhlak yang baik??? Mampukah aku??? Hmmm...
Mungkin semuanya akan terjawab apabila kita mempunyai anak sendiri dan kehidupan berkeluarga sendiri.. Hehehe..


Jumpa lagi...

No comments:

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates