Thursday, April 19, 2012

Terima kasih semua!

Assalamualaikum w.b.t

Inn tak sihat dah masuk tiga hari la kawan-kawan. Inn demam untuk 3 hari ni. "-_- 
Inn pun tak tau camne boleh demam ni. Mungkin sebab cuaca atau sebab kat ofis ni kejap sejuk kejap panas. Fuhhhh!!

Pape pun Inn minta semua doakan kesihatan Inn ye.  Harap semuanya baik-baik belaka. Amin dan InsyaAllah.

Hari ni hari terakhir Inn keje dengan Fujitsu! Uuuuuu....Sedih sampai demam.Hahaha! Doakan untuk kerjaya Inn juga ye. Hehehe. 

p/s: tak sabar nak jumpe hubby yang dah seminggu berjauhan. YEAY!



2 comments:

Miss Sunshine said...

Inn... baru seminggu berjauhan...
hana dah berminggu-minggu tak jumpa...
takpe, lps ni boleh inn jumpa suami hari2... hehe.
inn, demam ade makne ke...? hehe

siapa diva? said...

semoga success in future kak! thankz kerana byk membantu.. t ade masalah, pija carik akak lg. :P skrng tgh busy final exam, xbuat pn lg report tu. sob3x!

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates