Monday, September 26, 2011

GERAM!!!

Assalamualaikum w.b.t


Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GGGGGGGGGEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM!!!!!


Sakit hati betul hati hari ni tau!! Inn ni berniat baik nak tolong kawan sekerja kat projek lagi satu. Tapi si mamat India mari ni mengada-ngada!!! PENTINGKAN DIRI SENDIRI JEKKKKK!!!! Macam la kau seorang yang kena handle projek kan.. Takkan kau tak tau untuk bahagian BI ni orang dah kurang. Aku nak pergi sana bukan nak main-main..Kan nak buat kerja..Yang kau ni memang mangkuk hayun bertingkat bape pun aku tak tau..Awal-awal aku dah cakap, nak bagi kau keje tu bagi awal-awal...Kau suka sangat bagi keje last minit.. Kau tengok  la nanti balasan apa yang aku nak buat kat kau!! You better WATCHOUT!! Orang macam kau ni memang patut kena ajar!! Kau silap orang la nak mengarah-arah aku lagi-lagi bila kau bagi keje last minit macam ni!!! HUH!!!! 

1 comment:

Super Ummi said...

Inn, kita sama2 mood geram kan harini.... sakit hati kan Inn...
ape nak buat, terpaksa bersabar je lah... GERAMMMMMM!!!!

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates