Monday, August 22, 2011

Semoga Dimudahkan Segalanya

Assalamualaikum w.b.t

Entry kali ni Inn nak minta kawan2 doakan dan kalo sempat bacakan Yassin untuk atuk Pojie.. Atuk Pojie sedang sakit dan sekarang berada di hospital.. Atuknye terjatuh di bilik air dan diserang strok. Mari kita sama-sama doakan semoga atuk Pojie dimudahkan urusan.. Amin..

Bila keadaan macam ni, Inn rasa beruntung dapat Pojie sebagai teman susah senang.. Inn tak rasa menyesal dengan keputusan yang Inn pernah buat dulu.. Dengan Pojie, Inn rasa tenang dan rasa mudah difahami.. Alhamdulillah sepanjang perhubungan kami sebagai couple tidak banyak pertengkaran yang besar.. Semua dapat kami atasi dengan rasional..Adakala memerlukan orang tua sebagai orang tengah untuk memberi panduan dan nasihat.. Maklum la masing-masing berdarah muda kan..hehe.. InsyaAllah kami akan teruskan hubungan ini dengan baik.. Amin.. Jangan lupa doakan kami ye  :)

2 comments:

Super Ummi said...

Ya Allah Inn.. cmner atuk pojie sekarang ni...? Semoga pojie tabah menghadapinya.. dah lah nak dekat raya ni... dugaan ni..

InsyaAllah Inn, hana selalu doakan yang terbaik utk kawan2 hana termasuklah pojie dan inn..

inn said...

amin..thanks hana..keadaan atuk pojie cmtu je hana..masih kt hospital..pojie n fmly die ulang alik pontian-bp setiap hari...cian kt pojie pnt..huhu...

 

♥ US? ♥. Thanks to Buy Engagement Rings | Infidelity in Marriage by Blogger Templates